Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

No já jsem na německá vína nikdy nezanevřel,ba naopak, ale není zase tak jednoduché je u nás koupit...

0 0
možnosti

Pste mi, jak jsem v devetasedesatem v lahudkach nahore v Jecne koupilpred vanoci Liebfrauenmilch z Rheingau za nehoraznejch 60 Kcs. To jsem poprve ochutnal opravdove vino.

0 0
možnosti

Tak jsem se kouknul, co je to GWC, a zjistil, že to je

Girls Without Clothes.

Tož tak.

0 0
možnosti

To musi byt zajimava stranka.;-D

0 0
možnosti

J25a48n 45R25á71ž

31. 5. 2019 22:01

Dík za info.

0 0
možnosti

Ano, Nemci jsou co se tyce vina opravdovi lokalni patrioti. Je nepredstavitelne, ze by Svab pil badenske a naopak Badenser Württembergske.

Ve svem vyctu jste ale zapomel na region kde zraji ta vubec nejlepsi nemecka vina, totiz na Franken a reku Mohan.

Aona ani ta vina co rostou kolem Drazdan nejsou horsi nez ostatni, jen na muj vkus jsou prilis sladka.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS